„Provozovatel“ znamená společnost HBCareer, s.r.o., se sídlem K náhonu 987/6, Praha 9, IČ 08523746; zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, zastoupena Martinou Hábovou, jednatelem.
„Občanský zákoník“ znamená zákon číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění;
„Zákazník“ znamená jakoukoliv právnickou nebo fyzickou osobu, která nakupuje akci;
“Akce” znamená konference, přednášky, kurzy a školení konané za fyzické přítomnosti Zákazníků nabízenou Provozovatelem.
Objednávky
Zákazník odpovídá za správnost údajů uvedených v objednávce. Jakékoli změny údajů je Zákazník povinen neprodleně oznámit Provozovateli.
Objednávky (dále také jako “Registrace”) účasti na jednotlivých Akcích přijímáme prostřednictvím on-line přihlášek. Každá učiněná Registrace je závazná.
Při zadávání objednávky prostřednictvím on-line přihlášky je objednávka učiněna kliknutím na tlačítko “Objednat” či “Registrovat”.
Zákazník odpovídá za správnost údajů uvedených v objednávce. Jakékoli změny údajů je Zákazník povinen neprodleně oznámit Provozovateli.
Po přijetí objednávky obdrží Zákazník od provozovatele potvrzení registrace na sdělený či zadaný e-mail (dále také jako „Potvrzení registrace“).
Účastníky mladší 16 let musí registrovat jejich zákonný zástupce.
Náhradníci
V případě překročení kapacity Akce se může Zákazník přihlásit jako náhradník. Pokud Provozovatel zjistí, že se na Akci uvolnilo místo, bude Zákazník kontaktován na jím zadaném e-mailu nebo telefonu a volné místo mu bude nabídnuto.
Cena
Cena Akce (dále také jako “Registrační poplatek”) zahrnuje kromě poplatku za účast na Akci také cenu potřebných podkladů a materiálů, použití technického vybavení, pronájem prostor a v případě konferencí, školení a kurzů může zahrnovat také občerstvení a ubytování.
Úhrada
Zákazník je po zadání objednávky povinen uhradit Provozovateli Registrační poplatek.
Pokud nebude Registrační poplatek uhrazen k datu splatnosti, může být objednávka zrušena a místo nabídnuto dalším zájemcům. Splatnost je možné prodloužit pokud se Provozovatel se Zákazníkem dohodne jinak.
Slevy
Provozovatel má právo poskytnout Zákazníkovi slevu z ceny Produktu. Slevy z ceny Produktu nelze vzájemně kombinovat, pokud není uvedeno výslovně jinak.
Storno
Objednávky je možné z vážných důvodů stornovat nejpozději 2 pracovní dny před datem konání Akce zasláním e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou jako odesílatel v Potvrzení registrace.
Pokud již zákazník uhradil Registrační poplatek, nabídne mu po stornování objednávky Provozovatel možnost vyslat za sebe náhradníka.
Při stornování objednávky 21 a více pracovních dnů před datem konání Akce se vrací celý Registrační poplatek.
Při stornování objednávky 3 až 20 pracovních dnů před datem konání Akce se účtuje smluvní storno poplatek ve výši 65 % uhrazené částky.
Storno objednávky již není možné provést v posledních dvou pracovních dnech předcházející datu konání Akce ani později.
Úhrada a platba
Úhradu může Zákazník provést:
- bankovním převodem v CZK na účet HBCareer, s.r.o., č. ú. 7938377003/5500
- V případě bezhotovostní platby bankovním převodem je Zákazník povinen uvést variabilní symbol určený Provozovatelem.
- V případě bezhotovostní platby je povinnost Zákazníka provést úhradu splněna momentem připsání příslušné částky na bankovní účet Provozovatele.
Organizační změny
Provozovatel si vyhrazuje právo změny lektora, programu, data a místa konání Akce z organizačních a provozních důvodů. Všichni přihlášení Zákazníci budou v takovém případě neprodleně informováni telefonicky nebo e-mailem. V takovém případě Provozovatel umožní Zákazníkům stornovat objednávku bez smluvního storno poplatku.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo v případě nutnosti, zejména, nikoli však výlučně, v případech souvisejících s přijetím a dodržováním opatření zabraňujících šíření viru označovaného jako COVID-19, ať už přijatých Provozovatelem nebo orgánem veřejné moci, změnit formu konání Akce z konference, přednášky, kurzu nebo školení konaných za fyzické účasti Zákazníků na online seminář či webinář. Všichni přihlášení Zákazníci budou v takovém případě neprodleně informováni o změně telefonicky nebo e-mailem. Na storno Objednávky se v takovém případě uplatní standardní storno podmínky dle příslušných ustanovení těchto Obchodních podmínek.
Zrušení akce
Provozovatel si vyhrazuje právo Akci zrušit z organizačních, provozních důvodů či kapacitních důvodů. Všichni přihlášení Zákazníci budou v takovém případě neprodleně informováni telefonicky nebo e-mailem. Pokud již Zákazník uhradil Registrační poplatek, nabídne mu Provozovatel jiný termín, nebo může Zákazník požádat o vrácení celého Registračního poplatku formou dobropisu.
Ochrana osobních údajů
Veškeré zpracování osobních údajů a nakládání s osobními údaji Zákazníků se řídí Zásadami ochrany osobních údajů Provozovatele.
Rozhodné právo
Tyto VOP se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem.
Účinnost
Tyto VOP vstupují v účinnost dne 1.9.2024