fbpx Skip to content

Všeobecné obchodní podmínky a obchodní podmínky akce

„Provozovatel“ znamená společnost HBCareer, s.r.o., se sídlem K náhonu 987/6, Praha 9, IČ 08523746; zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, zastoupena Martinou Hábovou, jednatelem.

„Občanský zákoník“ znamená zákon číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění;

„Zákazník“ znamená jakoukoliv právnickou nebo fyzickou osobu, která nakupuje akci;

“Akce” znamená konference, přednášky, kurzy a školení konané za fyzické přítomnosti Zákazníků nabízenou Provozovatelem.

Objednávky

Zákazník odpovídá za správnost údajů uvedených v objednávce. Jakékoli změny údajů je Zákazník povinen neprodleně oznámit Provozovateli.

Objednávky (dále také jako “Registrace”) účasti na jednotlivých Akcích přijímáme prostřednictvím on-line přihlášek. Každá učiněná Registrace je závazná.

Při zadávání objednávky prostřednictvím on-line přihlášky je objednávka učiněna kliknutím na tlačítko “Objednat” či “Registrovat”.

Zákazník odpovídá za správnost údajů uvedených v objednávce. Jakékoli změny údajů je Zákazník povinen neprodleně oznámit Provozovateli.

Po přijetí objednávky obdrží Zákazník od provozovatele potvrzení registrace na sdělený či zadaný e-mail (dále také jako „Potvrzení registrace“).

Účastníky mladší 16 let musí registrovat jejich zákonný zástupce.

Náhradníci

V případě překročení kapacity Akce se může Zákazník přihlásit jako náhradník. Pokud Provozovatel zjistí, že se na Akci uvolnilo místo, bude Zákazník kontaktován na jím zadaném e-mailu nebo telefonu a volné místo mu bude nabídnuto.

Cena

Cena Akce (dále také jako “Registrační poplatek”) zahrnuje kromě poplatku za účast na Akci také cenu potřebných podkladů a materiálů, použití technického vybavení, pronájem prostor a v případě konferencí, školení a kurzů může zahrnovat také občerstvení a ubytování.

Úhrada

Zákazník je po zadání objednávky povinen uhradit Provozovateli Registrační poplatek.

Pokud nebude Registrační poplatek uhrazen k datu splatnosti, může být objednávka zrušena a místo nabídnuto dalším zájemcům. Splatnost je možné prodloužit pokud se Provozovatel se Zákazníkem dohodne jinak.

Slevy

Provozovatel má právo poskytnout Zákazníkovi slevu z ceny Produktu. Slevy z ceny Produktu nelze vzájemně kombinovat, pokud není uvedeno výslovně jinak.

Storno

Objednávky je možné z vážných důvodů stornovat nejpozději 2 pracovní dny před datem konání Akce zasláním e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou jako odesílatel v Potvrzení registrace.

Pokud již zákazník uhradil Registrační poplatek, nabídne mu po stornování objednávky Provozovatel možnost vyslat za sebe náhradníka.

Při stornování objednávky 21 a více pracovních dnů před datem konání Akce se vrací celý Registrační poplatek.

Při stornování objednávky 3 až 20 pracovních dnů před datem konání Akce se účtuje smluvní storno poplatek ve výši 65 % uhrazené částky.

Storno objednávky již není možné provést v posledních dvou pracovních dnech předcházející datu konání Akce ani později.

Úhrada a platba

Úhradu může Zákazník provést:

  • bankovním převodem v CZK na účet HBCareer, s.r.o., č. ú. 7938377003/5500
  • V případě bezhotovostní platby bankovním převodem je Zákazník povinen uvést variabilní symbol určený Provozovatelem.
  • V případě bezhotovostní platby je povinnost Zákazníka provést úhradu splněna momentem připsání příslušné částky na bankovní účet Provozovatele.

Organizační změny

Provozovatel si vyhrazuje právo změny lektora, programu, data a místa konání Akce z organizačních a provozních důvodů. Všichni přihlášení Zákazníci budou v takovém případě neprodleně informováni telefonicky nebo e-mailem. V takovém případě Provozovatel umožní Zákazníkům stornovat objednávku bez smluvního storno poplatku.

Provozovatel si dále vyhrazuje právo v případě nutnosti, zejména, nikoli však výlučně, v případech souvisejících s přijetím a dodržováním opatření zabraňujících šíření viru označovaného jako COVID-19, ať už přijatých Provozovatelem nebo orgánem veřejné moci, změnit formu konání Akce z konference, přednášky, kurzu nebo školení konaných za fyzické účasti Zákazníků na online seminář či webinář. Všichni přihlášení Zákazníci budou v takovém případě neprodleně informováni o změně telefonicky nebo e-mailem. Na storno Objednávky se v takovém případě uplatní standardní storno podmínky dle příslušných ustanovení těchto Obchodních podmínek.

Zrušení akce

Provozovatel si vyhrazuje právo Akci zrušit z organizačních, provozních důvodů či kapacitních důvodů. Všichni přihlášení Zákazníci budou v takovém případě neprodleně informováni telefonicky nebo e-mailem. Pokud již Zákazník uhradil Registrační poplatek, nabídne mu Provozovatel jiný termín, nebo může Zákazník požádat o vrácení celého Registračního poplatku formou dobropisu.

Ochrana osobních údajů

Veškeré zpracování osobních údajů a nakládání s osobními údaji Zákazníků se řídí Zásadami ochrany osobních údajů Provozovatele.

Rozhodné právo

Tyto VOP se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem.

Účinnost

Tyto VOP vstupují v účinnost dne 1.9.2024